YHTEYDENOTTO

Yksilöohjaukset totetutaan ensisijaisesti asiakkaan luona, kurssimuotoiset koulutukset koirille järjestetään vuokrahallissa Lappeenrannan Pallon kaupunginosassa.

Eläinkoulutus Moodi

Tmi Päivi Suomalainen
Nuottaruohonkatu 7 b 24, 53590 Lpr

Y-tunnus 3302265-2

elko.moodi@gmail.com

Yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostitse

ASIAKASTIETOJEN KERUU

Yritys tarvitsee asiakkaalta tietoja palvelun tuottamiseen kotikäyntinä, kursseille ilmoittaumiseen sekä palvelusta laskuttamiseen. Asiakkaalta tarvittavat tiedot ovat: Nimi, kotiosoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite. Varatun ajan muuttuessa esim. yrittäjän sairastapauksen vuoksi, yrittäjän tulee saada yhteys asiakkaaseen. Asiakas vastaa siitä, että annetut tiedot ovat todelliset sekä ajantasaiset.

YRITYKSEN TIETOSUOJASELOSTE

Yrityksen asiakastiedot on suojattu asianmukaisesti salasanoin sähköiseen muotoon. Paperilla käsitellyt asiakasta koskevat tiedot eivät sisällä tietoja, joista voisi päätellä asiakkaan identiteettiä (esim. kotikäynnin aikana paperille kirjatut lisätiedot koulutussuunnitelmaa varten). Asiakastiedot ovat ainoastaan yrittäjän saatavilla olevassa asiakasrekisterissä. Laskutusta varten asiakastietoja siirtyy Ukko.fi -kirjanpitopalveluun. Ukko.fi toimii ainoastaan laskutusjärjestelmän ylläpitäjänä ja käsittelijänä. Ukko.fi:n tietosuojaseloste löytyy Ukko.fi www-sivuilta. Asiakastietoja ei luovuteta yrityksen ulkopuolelle. Asiakkaan sähköpostiviestit yritykselle on suojattu salasanoin ja yrityksen sähköpostia hallinnoi vain yrittäjä.