HINNASTO

KÄYTÖSKOULUTUS 145,00 € (SIS.ALV 24%)

- Perusteellinen käytöshaasteiden purku ja taustatekijöiden selvitys
- Kattava esitietokartoitus perustuen eläimen hyvinvointitekijöihin
- Käytännön ohjaus 2h ajanvarauksella yksilöohjauksena
- Kirjallinen koulutussuunnitelma käytännönläheisesti ja yksilöllisesti
- Etäkontrolliaika 20-30min puhelimitse parin viikon kuluttua
- Kotikäynteihin lisätään matkakulukorvaus 0,60€/km
- Jatkokäynneistä veloitetaan 70€ sekä matkakulukorvaus 0,60€/km. Jatkokäynnit sovitaan asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Soveltuu esim. yksinolon ongelmien, aggressiivisen käyttäytymisen tai remmiräyhäämisen työstämiseen.

KOIRIEN VALMENNUSKURSSIT alkaen 125,00 € (SIS.ALV 24%)

- Ryhmäohjausta hallitiloissa Lappeenrannassa
- Kurssit sisältävät 5 käytännön koulutuskertaa
- Ajantasainen kurssitarjonta löytyy facebookista Eläinkoulutus Moodin sivuilta, ilmoittautuminen sähköpostitse

Kurssien runko suunnitellaan aina etukäteen tukemaan koiran operanttia oppimista sekä yhteistyön vahvistumista omistajan ja koiran välillä. Ryhmäohjauksessa pyritään huomioimaan myös yksilöllisiä tarpeita ja edetään aina koiran osaamistason mukaisesti. Kursseja on tarjolla vaihtelevasti mm: pentukurssi, arkitottelevaisuus, harrastuskoirien alkeiskurssi yms.

MAKSUKÄYTÄNTÖ

- Ajanvaraukset ja kurssit veloitetaan laskulla (14vrk maksuaika).

- Koulutuksen yhteydessä sattuneista lemmikin tapaturmista ja niistä aiheutuneista hoitokuluista vastaa omistaja itse.
- Lemmikin vakuuttamisesta vastaa omistaja.

- Omistaja on velvoitettu ilmottamaan mahdollisesta vaarasta, kuten aggressiivisesta käytöksestä vieraita ihmisiä kohtaan lemmikin kohtaamistilanteessa etukäteen esitiedoissa.
- Omistaja on velvoitettu ilmoittamaan etukäteen lemmikillä olevasta mahdollisesta tartuntataudista. Näin pystymme sopimaan tapaamisen ajankohdan huomioiden riittävän aseptiikan ja hygieniaohjeistusten täyttymisen.

PERUUTUSEHDOT

- Ajanvaraus ja kurssipaikalle ilmoittautuminen on sitova.

- Ajanvaraus tulee peruuttaa 24h ennen sovittua tapaamisaikaa sähköpostitse elko.moodi@gmail.com.

- Peruuttamattomasta ajanvarauksesta peritään aiheutuneet kustannukset kuten: ajokilometrit, käytetty aika tuntiveloituksena (70€/h, min.1h), hallin vuokrakulut.

- Kurssipaikan peruutus tulee tehdä viimeistään 7 vrk ennen kurssin alkua, jolloin kurssimaksu voidaan palauttaa asiakkaalle täysimääräisenä. Jos kurssipaikka perutaan alle 7vrk kurssin alkamisesta, peritään asiakkaalta 25% kurssin kokonaishinnasta. Mikäli perut kurssipaikan 1-2vrk ennen kurssin alkua kurssimaksua ei palauteta.

- Poissaolosta yksittäiseltä kurssikerralta ei palauteta maksua osallistujalle.
- Mikäli kurssin aikana sairastumisen tai muun vastaavan syyn seurauksena asiakkaalta jää useampi kurssikerta käyttämättä, palautetaan asiakkaalle 25% osuus kurssin kokonaishinnasta.

- Kursseilla oman maksetun paikkansa voi itse myydä toiselle henkilölle kurssin sisältöön soveltuvalle koirakolle.
- Kurssipaikan myymisestä toiselle henkilölle tulee ilmoittaa yrittäjälle.

- Pidätämme oikeuden kurssien muutoksiin.